Хто ми?
Магазин "Сім Сумок" - один із найстаріших гравців ринку шкіряних сумок та шкіргалантереї. Ми почали свій шлях з 2012 року і продовжуємо йти цим шляхом. Нашою особливістю є скрупульозний відбір того, що ми продаємо, у нас немає "таких собі" моделей чи виробів сумнівної якості та походження. Бренд "А" у нас називається брендом "А", а не якимось іншим чи підробкою.
Чому вигідно працювати саме з нами?
- тільки прямі поставки товару від виробників з Китаю, Кореї, Іспанії, Італії
- ми відшиваємо кілька модельних рядів відомих брендів на своїх виробництвах
- контроль цін - завжди моніторимо ринок, наші ціни завжди біля нижнього кордону
- конкурентні умови співпраці - цим все сказано, можливо, десь ви знайдете більший "голий" % знижки, але враховуючи наші ціни - наш менший % дає вам кращу ціну на дроп або опт, ніж більший % при роздутих цінах
- усі можливі варіанти оплати у т.ч. Безготівковий розрахунок
- завантаження товару одним кліком за посиланням YML (XML), з файлу CSV, Excel - з фото, описом, характеристиками як асортименту, так і окремих брендів. Доступна кастомізація вивантаження під партнера
- обробка, відправка та доставка* замовлень день у день
- офлайн магазин у центрі Києва зі зручним графіком (10-21), де ви можете отримати своє замовлення або направити нам своїх клієнтів, з якими продуктивно попрацюють та проконсультують наші кваліфіковані менеджери
- ми завжди онлайн (вайбер, телеграм, ватсап – зробимо фото, відео, добірку моделей для вас та для ваших клієнтів)
- безкоштовна скринька\пакет, упаковка, доставка до найближчого до нас відділення кур'єрської компанії та відправлення ваших замовлень без наших розпізнавальних знаків
- регулярна щомісячна виплата комісійних
Варіанти співпраці
- Дропшипінг – від 1 одиниці на місяць.
- Оптовий продаж шкіряних сумок- від 15 одиниць або від 20 000 грн.
- Індивідуальний відшивна наших потужностях
- Відшивши вашого модельного ряду сумокна наших виробничих потужностях "під ключ"
Доступ до розвантаження, детальних умов співпраці, контенту з сайту надаються після реєстрації в особистому кабінеті.
Як ми працюємо
- У разі відсутності товару на складі, який ми виробляємо, ми його оперативно виготовимо та відправимо. Терміни та деталі – у наших групах у вайбері.
- Замовлення можливе від однієї одиниці - відправляємо на клієнта з виплатою комісії продавцю або працюємо з клієнтом у вашому напрямку у бутику (ідентифікація клієнта по ПІБ та/або телефону та/або промокоду).
- Перед продажем здійснюється потрійний контроль якості, отже, можливість шлюбу практично відсутня.
- Є великий та дрібний опт. Ви можете замовити для свого магазину чи клієнта будь-яку партію продукції з будь-якими модифікаціями, матеріалами, брендуванням, тисненням тощо.
- Ми наполягаємо на дотриманні цінової політики, що рекомендується, і залишає за собою право перервати співпрацю з партнерами, які занижують встановлені ціни на постійній основі (виключенням є узгоджені короткострокові акції). У разі виявлення факту продажу виробів нижче за встановлені ціни замовлення може бути скасовано.
- Замовлення товару здійснюється тільки через особистий кабінет та обробляється менеджером у найближчі терміни. Попереднє уточнення у групі вайбер\телеграм\ватсап, як і завжди, вітається.
- Особистий кабінет вирішує низку завдань: облік ваших замовлень за період часу, статус обробки замовлення, номер товарно-транспортної накладної та лінк на актуальний статус доставки кур'єрською компанією. Копії листів про зміну статусів автоматично надходять вам на поштову скриньку.
- Сума знижки варіюється від 25 до 40% і залежить від разового обсягу замовлення, оборотів за місяць, способу оплати. Деталі надаються після реєстрації у партнерському кабінеті.
Варіанти доставки
- Нова пошта - післяплата або по передоплаті. Якщо замовлення відправляється без післяплати - від вас вимагається 100% оплата замовлення нам. У разі, якщо замовлення не було вчасно забрано і виробник поніс витрати, пов'язані з доставкою та поверненням замовлення, партнер повинен компенсувати ці витрати. Пакувальний матеріал, упаковка та доставка ваших замовлень до офісу кур'єрської компанії - ЗАВЖДИ БЕЗКОШТОВНО. Ми можемо друкувати ваші чеки та накладні. Відправка день у день при оформленні замовлення до 16.00 та наявності виробу на нашому основному складі у м.Києві.
Justin - післяплата або за передоплатою. Якщо замовлення відправляється без післяплати - від вас вимагається 100% оплата замовлення нам. У випадку, якщо замовлення не було вчасно забрано і виробник поніс витрати, пов'язані з доставкою та поверненням замовлення, партнер повинен компенсувати ці витрати. Пакувальний матеріал, упаковка та доставка ваших замовлень до офісу кур'єрської компанії - ЗАВЖДИ БЕЗКОШТОВНО. Ми можемо друкувати ваші чеки та накладні. Відправка день у день при оформленні замовлення до 16.00 та наявності виробу на нашому основному складі у м.Києві.Ін-Тайм та інші компанії за домовленістю - післяплата або по передоплаті. Якщо замовлення відправляється без післяплати - від вас вимагається 100% оплата замовлення нам. У разі, якщо замовлення не було вчасно забрано і виробник поніс витрати, пов'язані з доставкою та поверненням замовлення, партнер повинен компенсувати ці витрати. Пакувальний матеріал, упаковка та доставка ваших замовлень до офісу кур'єрської компанії - ЗАВЖДИ БЕЗКОШТОВНО. Ми можемо друкувати ваші чеки та накладні.Відправлення протягом 1-3 робочих днів.- Наш кур'єр:
- 150 грн по м. Києву у будній день протягом дня;
- доставка у вихідні дні (субота, неділя, держ. свята) +100 грн
- доставка у призначений час із вікном візиту 2 години +80 грн
- доставка кількох виробів на вибір+30 грн за виріб, починаючи з другого виробу
- у разі відмови одержувача з питань не пов'язаних з якістю виробу -+50 грн повернення виробу.
- Ваш кур'єр: відвантажимо упакований та маркований товар вашому кур'єру з 10.10 до 20.30 за адресою м. Київ, вул. П. Григоренка 22/20, офіс 7, поверх 0
- Самовивіз вашим клієнтом із нашого бутіка з 10.00 до 21.00 за адресою м. Київ, вул. П. Григоренка 22/20, офіс 7, поверх 0
Як оформити замовлення?
Замовлення завжди оформляється через особистий кабінет сайту https://7bags.com.ua/. У контактних даних завжди будуть ваші дані, дані клієнта будь ласка вказуйте в коментарях до замовлення.
Що обов'язково необхідно вказати:
- ПІБ одержувача
- Номер телефону одержувача у міжнародному форматі
- Адреса доставки для кур'єра (якщо доставка по м. Києву)
- Місто, номер відділення кур'єрської компанії, якщо місто доставки відмінне від м. Києва
- Загальну суму замовлення за умови доставки нашим кур'єром, що віднімається за формулою ціна виробу + доставка + інші витрати
- Вашу ціну виробу для відправки післяплатою
- Регламент оплати послуг кур'єрської компанії (хто платить за доставку клієнту та за додаткові послуги, як то післяплата)
- Важливі зауваження до замовлення ("вибрати темніше", "найвінтажнішу шкіру"....)
З чого розпочати співпрацю?
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом у розділі контакти, напишіть про себе інформацію: канал продажів (вказати сайт, сторінку або магазин у соціальних мережах..), ваші контактні дані, ім'я облікового запису у нас на сайті для переведення вас до групи дропшиперів або ми надамо вам логін та пароль самі.