Що потрібно, щоб стати вашим партнером
Бажання та вміння працювати, продавати, отримувати профіт. А також зареєструвати особистий кабінет на сайті 7bags.com.ua та повідомити емейл реєстрації на пошту admin@7bags.com.ua для переведення облікового запису в партнерський статус.
Як оформити замовлення
Якщо у вас вже зареєстрований аккаун, перед замовленням необхідно залогінитись на сайті і оформити покупку через кнопку "Купити в 1 клік". Немає необхідності оформляти замовлення через кошик повним шляхом. Всі дані для обробки замовлення нашими співробітниками вказувати в полі "Коментарі", при цьому поля Ім'я, телефон - заповняться автоматично вашими даними якщо все зроблено правильно. Необхідна інформація для обробки замовлення: ПІБ, телефон, детально населений пункт (багато однойменних), номер складу Нової Пошти, сума накладки (навіть якщо не відрізняється від нашої), хто є платником яких послуг.

Інформації можна вказувати і більше, якщо це необхідно. На скріні наведено мінімальний обсяг інформації, наявність якої робить обробку ваших замовлень швидкою, точною та напівавтоматичною без витрати часу на уточнення.
Як дізнатися про статус замовлення?
В особистому кабінеті, в розділі "Мої замовлення" ви можете бачити актуальний статус замовлення. Якщо товар вже відправлено або призначено товарно-транспортну накладну - ви її побачите і можете інформувати ваших клієнтів. ТТНка клікабельна - за посиланням ви перейдете на сайт транспортної компанії та побачите актуальне знаходження відправлення
ВАЖЛИВО! Ми не інформуємо ваших клієнтів про ТТН та статус замовлення.
Оплата - коли і як
Оплата здійснюється за вашими замовленнями за календарний місяць з 1 по 7 число наступного місяця. Прогрес звірки ви можете вимагати у вашого особистого менеджера або самостійно переглядати файл звіряння. Посилання на файл фінансової звірки знаходиться у вашому особистому кабінеті на сайті 7bags.com.ua - докладніше на скрині нижче

Q: Я новий партнер - коли мені чекати першу звірку та виплату?
A: Перша виплата новим партнерам відбувається після 4-го замовлення в кінці календарного місяця. Якщо у вас 4-е замовлення виникло через 10 місяців після першого замовлення - перша виплата буде на початку 11 місяця (з 1 по 7 число)
Q: Я не бачу файлу звірки. Як бути?
Для нових партнерів - файл звірки формується після 4-го замовлення. Якщо у вас вже є 4 замовлення - зверніться до групи до вашого В2В менеджера - ваша проблема буде вирішена в найкоротший термін.
Де взяти вивантаження товарів? Які вивантаження є? Яка краща?
Мета компанії 7Сумок - максимально спростити співпрацю, зробити її ефективною, прибутковою і взаємозручною. У нас існують всілякі варіанти вивантаження, які тільки бувають - це xls, csv, yml\xml, pdf. При цьому, автоматичним та динамічним вивантаженням є yml\xml - за цим вивантаженням ви отримуєте реальний на 99% стан складу та ціни, при кожному запиті формуються нові свіжі дані, вивантаження безпосередньо синхронізується з CRM складів в Україні, Італії та наших виробництв по Україні.
Базові вирузки
- Всі товари, доступні для дропшипінгу - https://7bags.com.ua/yandexmarket/c9b0cc17-c0ff-4fe7-9158 -ba6f9aae5e85.xml
- Тільки Тарва - https://7bags.com.ua/yandexmarket/26ef1afd-8760-4527-bf24-77f7ee898e3 li>
Кастомні вивантаження (робився для окремих клієнтів. Якщо вам потрібне кастомне вивантаження - зверніться до групи до В2В менеджеру. Не всі запити можуть бути технічно втілені в життя, але ми постараємося). >
- Вивантаження HillBurry & GrandePelle - https://7bags.com.ua/yandexmarket/a0961a61-b666-41dd-a2a5-9a243625d688.xml
- Вивантаження TARWA, категорія плече https://7bags.com.ua/yandexmarket/eb2d319e-2345-4b5a-a8aa-f5ea719282b7.xml
Є можливість підписатися та отримувати щоранку о 07:30 за київським часом атуальний на момент розсилки стан складу електронною поштою у форматах: doc, csv, xls, pdf.
Як маркуються та упаковуються посилки
Ваші замовлення упаковуються в картонний ящик або пакет без нашого брендування. Жодні наші друковані маркетингові матеріали у партнерські посилки не вкладаються. Відправка замовлень здійснюється від імені ФОП, ніякий сайт, назва компанії, бренду та інша стороння інформація не присутня в та на посилці. Можемо друкувати ваші чеки та накладні та вкладати у ваші замовлення, при необхідності.
ПОВЕРНЕННЯ\ОБМІН
Всі опції у нас працюють, згідно із законодавством України. Повернення та обмін протягом 14 днів після отримання товару. Товар повинен бути НОВИМ, з бирками, упаковками і штрихкодом, щоб ми могли ідентифікувати, що це саме наш екземпляр виробу, не використаний, навіть 1 раз (на весілля, випускний, фотосесію). Повернення оглядаються при отриманні (у нас за адресою або у відділенні нової пошти. У разі виявлення слідів використання – повернення не приймається). Повернення та обміни виключно за рахунок клієнта або контрагента. Ми не приймаємо повернення післяплатою.